Microsoft Xbox 360 Slim 250GB / zwart / Forza Motorsport 3, Crysis 2 DLC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox 360 Slim 250GB / zwart / Forza Motorsport 3, Crysis 2 DLC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

xboxlover 11-12-2012
Beeldkwaliteit is geweldig! Ook het nieuwe uiterlijk laat de xbox er veel kleiner uitzien en niet te opzichtig. Ook is hij super stil en omdat hij kinect ready is, wat voor gamer je ook bent, er is voor ieder wat wils. Vergeleken met de playstation ligt de controller veel beter in de hand en is veel steviger.
Ook live is beter bij de xbox dan bij de playstation.
Een min punt is wel is dat je voor live moet betalen...
Verder een super console: dikke 10!

Jeroen Roepers 11-08-2012
ik vind hem echt super maar er is een nadeel en dat is als je hem op PAL-60 zet (bijvoorbeeld om forza motorsport 3 te spelen)is het beeld veel minder scherp... maar verder is het een super spelcomputer nu alleen nog sparen voor tdu 2 :D

mijn gemiddelde cijfer 9.5 / 10

saXON1954 19-04-2012

De Xbox 360 is een handig aparaat je kan er zo veel mee.Films kijken, spelen, online game ,films huuren enz
het game gaat zeer goed.

gamer1979 08-07-2011
is kleiner,stiller en ziet er gelikter uit en 250gb is meer dan zat,wat ik wel zou doen is de spellen op de hdd installeren.